sobota, 28 kwietnia 2012

Hejka;D
Jak testy poszły;>? Myślałam, że z Polskiego będzie gorzej i z rozprawką tez nie było tak źle;D

A reszta zobaczy się wyniki w czerwcu dopiero;(
No ale też jestem chora i cały czas mam stan podgorączkowy na taką pogodę:(
Dostałam się do konkursu czytelnika;D i 5 z Polskiego za to trzeba przeczytać dwie książki jedna to nie wiem jaka a druga to Poczwarka którą nie dawno skończyłam czytać nic nie wiedząc o konkursie:D Opowiada o rodzicach i dziewczynce chorej na Downa polecam;)
Byłam także na wynikach w poradni zawodowej w której dowiedziałam się że jestem społecznikiem, że wybieram humanistykę to akurat się zgadza, bo wszystko wokół tego się krąży:) Że mam bardzo bogate słownictwo od czytania książek, a nawet że pierwszy raz widzi że tak wysoko na piedestale stoi u mnie na równi praca i rodzina co u tak młodych osób jest to raczej niespotykane;) A zawody w których bym się odnalazła to np.: pedagog, psycholog, dekorator wnętrze i prawnik:) Oraz że na każdym kierunku bym sobie poradziła;D




Wczoraj Vive Targi Kielce przeszli do finałów i Wisła Płock też czyli Święta WOJNA!:) W tym roku liczę na to, że Vive wygra odwróci losy:) No a terminy meczów będę podawać na bieżąco:)
Niestety zdjęć z meczu nie ma;D Obciął się Żelek:):D
No to jak tylko się fotki pojawią to i tutaj będą;) 
Jeszcze poniedziałek i weekend MAJOWY!!!!!!!!:D
Więc życzę Wam udanej i gorącej niedzieli,bo u mnie taka jest



-Angelika;*

3 komentarze:

  1. Mi testy poszły dobrze, ale okaże się w czerwcu ;P.
    I ja też jestem humanistką - planuję studia prawnicze w przyszłości ;D .A ty co z tych propozycji chcesz wybrać ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej leży mi też prawnik ale to się jeszcze okaże podczas nauki w liceum:))

      Usuń
  2. a ja narazie o studiach nie myśle.
    ponieważ wybieram się do technikum ekonomicznego. a jeśli zdecyduję się na studia to Wyższa Szkoła Bankowości we Wrocławiu. ; >

    OdpowiedzUsuń