czwartek, 12 kwietnia 2012

Hej;)
Dziękuję Anecie za te posty lepiej bym tego nie ujęła!

Doszły nas także słuchy że Grzesiek Tkaczyk myśli o końcu kariery w reprezentacji:( Mam jednak nadzieję, że ta wiadomość okaże się nieprawdziwa. Będziemy także z niecierpliwością czekać co Związek Piłki Ręcznej Polskiej postanowi, mam nadzieję, że nic się nie zmieni.


Zdjęcie chłopaków po meczu reprezentacji Polski, chcemy ich zawsze takich widzieć ale wiem, że jeszcze nie raz na prawdę ich w takich nastrojach ujrzymy jestem tego pewna!:




Jeżeli chodzi o Vive Targi Kielce to mecz jest w sobotę o 20:00 z Kwidzynem transmisja na Polsat Sport wszystkich meczy, następny w niedzielę albo po 15 albo wpółdo 18. O 1lub 3 miejsce mam nadzieję, że mecz po 17 o miejsce pierwsze! trzymam kciuki!






Doszły mnie słuchy także w sprawie Patryka Kuchczyńskiego, że nawiązuje z nim rozmowy klub Azot Puławy:)




Buziaki!!!:D


Angelika:*

1 komentarz:

  1. ja mam nadzieje że co do Grześka to są plotki. ; D

    a dzisiaj półfinał o PP . ; )
    mam nadzieje że wygramy, a w finale będzie następna święta wojna ♥

    OdpowiedzUsuń