sobota, 14 kwietnia 2012

Hejka ;*
Dzisiaj jak jedna dziewczyna uznała.. kurde nie wiem, ale wiem, że prowadzi bloga o klubie Vive ;D. Napewno przeczyta naszą notkę, bo wchodzi i komentuje nasze posty ;D. a mianowicie uznała, że  dzisiaj odbywa się "Święta Wojna" o PP :)
plan dzisiejszego dnia meczy to :
  
17.30: Orlen Wisła Płock - Azoty Puławy; idzie na : Polsat Sport Extra
 20.00: KS VIVE TARGI KIELCE - MMTS Kwidzyn; na: Polsat Sport

ja nie mam polsat sport ani polsat sport extra.. ale będę oglądać na internecie na stronie meczyki.pl


mam nadzieję,  że szczęście będzie dziś po stronie Vive :). Znaczy jestem pewna. Oby nie przypomnieli sobie tych nie udanych kwalifikacji ..

Dzisiaj na TVP 2 idzie "Bitwa na Głosy" :) Kto  ogląda ? Jaaa i Dominika, która jedzie dziś do Kielc na meczyk :) Będzie krzyczeć głośno ;)  :D. pewnie myślicie na kogo głosuję . No więc ja z koleżankami i z nowo poznaną Dominiką głosujemy na Kamila Bednarka i jego drużynę z Brzegu :)).
 Słucham ogólnie reggae i SGM :D. 

A co do chłopaków z Vive, mam nadzieje, że będą się cieszyć tak jak poprzedniego roku :)




Anetka ;*

1 komentarz:

  1. półfinał wygrany. ; )
    teraz kibicujemy w Vive w świętej wojnie ; D

    OdpowiedzUsuń