wtorek, 24 kwietnia 2012

Hejka;D
trochę mi się nudzi więc postanowiłam dodać zdjęcia naszych kochanych zawodników:)!



1.Nie ma to jak wesołe zdjęcie;) a na nim: Kopara, Dzidziuś i Marcus;) za nimi Sławek:)






2. Denis, zmartwiony Żelek na którym jest ręka domyślam się że Trenera, za nimi Grzesiu i Józiu






3. Bardzo lubię tę fotę;) Dzidziuś z Marcusem:D






4. Jakaś fotka chyba z któregoś z meczu jak się nie mylę z Miedzią a na niej: Dzidziuś i Denis:)






5. To zdjęcie jest z 15marca z Legnicy  widzę na nim moich rodziców;D a na zdjęciu Dzidziuś i Thorir;D






-Angelika:*

3 komentarze:

  1. Hahah no tym zdj jest ten gość co był za Vive ale ja oczywiście zauważyłam to dopiero na koniec xd
    I ta baba co nie wiedziała którzy to Miedź :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. a szkoda ze tak pozno to zauwazylas;( ja bylam zbyt przejeta;D a ta baba mnie rozwalila:D

      Usuń