wtorek, 10 kwietnia 2012

Polska-Hiszpania

Mecz Polska-Hiszpania.
Chłopacy byli skupieni, lecz za bardzo myśleli o meczu ze Serbami i nie wyszło...
Ale trudno no... już w trzeciej minucie prowadzili 3:0.
Dopiero w piątej minucie meczu Krzysiek Lijewski rzucił pierwszą bramkę.Z czasem Hiszpanie nam się oddalali. Po pierwszej połowie wynik był taki : 18:9
już w pierwszej połowie Polacy bezradnie rozkładali ręce.
Pierwszą bramkę w drugiej połowie rzucił Lisek ( Patryk Kuchczyński ).
Wynik końcowy to 33:22 dla Hiszpanii.
Ta porażka polaków mnie bardzo zabolała, aczkolwiek jestem z nimi zawsze i żadna porażka mnie od chłopaków i piłki ręcznej nie odciągnie :))
Są po prostu za zajebiści na to, żeby sobie odpuścić. :))
Nigdy nie warto przestać wierzyć w Polaków :):*
Płakałam, bo widziałam jak przykro było chłopakom, że nie wygrali tego.. ale zdarza się.

Wybuchła wielka afera związana z Bogdanem Wentą i z kadrą.
ja osobiście uważam, że BOGDAN WENTA dalej powinien być trenerem reprezentacji. Nikt lepiej go nie zastąpi. :)
Po tych nieudanych kwalifikacjach zakończył karierę reprezentacyjną Mariusz Jurasik i Marcin Lijewski.
Bardzo szkoda, bo mi wydaje się, że jak ich zabraknie to będzie wielkaaa dziuraa w tej reprezentacji.
Nie ma co rozpaczać nad tymi kwalifikacjami bo w czerwcu są kwalifikacje do Mistrzostw Świata 2013. I czuję, że tym razem będą chłopacy walczyć tak mocno. :)))

Zawsze trzeba walczyć do końca. :)

1. TIMEOUT.


2. Zostaw Jaszke ! ;// 


3. Podanie Dzidzi :)


4. Kasa broni :)


5.  Hiszpanie bronią rzut Krzyśka :)


6. Nie ciągnijcie Krzyśka za koszulkee.. ;.



7. Jaszka rzuca :)

8. A Shreku broni :)


9. A tu Wenta się nie denerwuje ( ja jak wrzucam zdjęcia z meczów, to szukam Bogdana :) )


10. Krzysiu odebrał piłkę, ale jakby nie obrona Dzidzi to pewnie by nie obronił ;D 


   
Pozdrawiam. Aneta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz