środa, 25 kwietnia 2012

Witajcie;P
Mam smutną wiadomość:( za pewne wiecie już że Młody odchodzi z reprezentacji:(:[

Reprezentacyjne

Mistrzostwa Świata
Superpuchar

Klubowe[edytuj]

Mistrzostwa Polski
Puchar Polski
Superpuchar Europy
Puchar EHF
Puchar Europy
Mistrzostwa Niemiec


Miałam jednak nadzieję, że Grzesiu zostanie w reprezentacji:((















:(


Co  do ręcznej to wczoraj zapomniałam dodać nie wiem jak tak mogłam Legia Warszawa zdobyli Puchar Polski:))

Bacha 4dni do waszego wyjazdu:(jak ja bez Ciebie wytrzymam? z kim będę gadać noo..;( Miłego wyjazdu:* masz uważać na siebie i wracać zdrowa! i cała!!!!!!!!!!!!!!

-Angelika;*

1 komentarz:

  1. Ja w sumie nie jestem zaskoczona decyzją Młodego, bo już wcześniej mówił o odejściu, ale mi go tak szkoda :(. Bardzo fajne to pierwsze zdjęcie, sama je do podpisu wzięłam ;D.
    PS. Miło się czyta waszego bloga . ;D
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń