czwartek, 5 kwietnia 2012

Hejka:D
Jutro pierwszy mecz kwalifikacyjny! o 17:30 na nSporcie:( lub na internecie;P
Mamusiu(Anetko) nie rozwodź się z Tatusiem nie pozwalam haha!:*<3
Czas na jakieś zdjęcia mam nadzieję, że jutro będą nowe z kwalifikacji mam większą nadzieję, że Polska wygra, ba jestem tego pewna;D


Zdjęcia nie są nowe!!!


1. Na pierwszej fotce Dzidziuś z Trenerem:D 




2. Uwielbiam tę chwilę oglądać w telewizji(na żywo miałam tylko okazję z Bachą raz po meczu VIVE) jak chłopaki dziękują kibicom.Wiadomo, że umieją się zachować:D






3.Sławek:D






Nie mam weny dodawania zdjęć:D


4. Coś dla Bachy Uros mmm;>? Mistrzu akcji:D








5. Dla Anetki Marcus;P masz swojego ulubieńca kochanego!:*








Miłego piątku! WIELKIEGO PIĄTKU:D
Buziaki dla wszystkich!!!:D


Angelika;*

1 komentarz:

  1. Urosssss, rozpłynęłam się ... i jak ja mam teraz normalnie funkcjonować i spokojnie mecz oglądać?! :-P

    OdpowiedzUsuń