piątek, 6 kwietnia 2012

Cześć, cześć i czołem :)
Jak wam się święta zaczęły ? :)
Ja jutro ide do kościoła a potem oglądam powtórkę dzisiejszego meczu.. jutro oczywiście też nie oglądnę meczu z Serbią najprawdopodobniej >kościół<.. ale cóż. Modlić się trzeba :D.

Wesołych Świąt !

Dobra znalazłam kilka zdjęć z dzisiejszego meczu :

1. Tak szukam i doszukuje sie kto to :D. Marcin chyba :) 
 

2. Dzidziuś ! :) Najlepszy zawodnik Polski w tym meczu :D


3. Shrek leży :) odpoczynek też się należy :D


4. Lisek ! :)


5. Kasa, oglądający  zapewne akcje na drugiej stronie boiska :)


6. coś mi się wydaje, że nie obronił ;]


7. Młody, dawaj ! ;))



No to chyba tyle :)
Wesołych ! :))
~Anett <3.

1 komentarz:

  1. wzajemnie . ; )

    ja na meczu równiez w kościele musiałam siedzieć .. i dzisiaj chyba też nie obejże. ( ze względu na bierzmowanie musze chodzic prawie codziennie ) ; <

    OdpowiedzUsuń