wtorek, 10 kwietnia 2012

Hej:)
No to czas żebym w końcu ja coś napisała.
Jest mi strasznie chłopaków szkoda ale jestem za nich całym sercem! Najbardziej rozzłościły mnie po meczu plotki, że Wenta się nie nadaje! Ja się pytam gdzie znajdzie się lepszy trener? No właśnie nigdzie! Wypowiada się dużo osób którzy tymczasowo oglądają piłkę i wypowiadają się negatywnie np.: że chłopaki grać nie umieją ! Jednak prawdziwi kibice wiedzą, że Bogdan jest wspaniałym trenerem a chłopaki udowodnią nam jeszcze nie raz jak wspaniale grają! Nie udało im się dostać na IO? Trudno następne będą ich! Zdarza się można oczywiście gdybać co by było? Ale po co? Jak się stało! Widocznie tak musiało być. Niestety odchodzi z reprezentacji tak na prawdę już odszedł Marcin Lijewski:( Zastanawiają się nad odejściem Józek i Kola, mam nadzieję, że jeszcze poczekają. No i oczywiście wiem że Trener się nie podda i mam nadzieję wręcz jestem pewna że Bogdan Wenta nadal będzie trenerem REPREZENTACJI!!!


Bardzo WAS PRZEPRASZAM ale nie idzie mi to wklejanie zdjęć no!
Obiecuję następnym razem się poprawię.
Buziaki:*


Angelika:*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz