czwartek, 12 kwietnia 2012

pożegnanie chłopaków.

MARCIN LIJEWSKI.

w reprezentacji gra od 1997 roku.
  • Mistrzostwa Świata 2007: Najlepszy prawy rozgrywający
  • Mistrzostwa Świata 2009: Najlepszy prawy rozgrywający

- Na dzień dzisiejszy daję sobie spokój. Zdrowie już nie jest takie jak wcześniej. To koniec pewnej epoki.Część z nas jest za bardzo zaawansowana wiekowo, aby reprezentować nasz kraj - Marcin..






MARIUSZ JURASIK.
 w reprezentacji od 1997 roku.

- Podjąłem decyzję o zakończeniu reprezentacyjnej kariery - powiedział Mariusz Jurasik.
- Nie zagram już z Polskim Orzełkiem na piersi. Grałem w reprezentacji przez 12 lat, z których kilka ostatnich było najfajniejszą sportową przygodą w mojej karierze..





KAROL BIELECKI.

zawodnik w reprezentacji od roku 2002.

-mój czas w kadrze Polski dobiegł końca.
 -Bogdan mnie zrozumiał, uszanował to, że mówię "pas".

Po meczu z Hiszpanią poszedłem do trenerów Bogdana Wenty i Daniela Waszkiewicza. Powiedziałem im, że to było moje ostatnie spotkanie w kadrze. Ta drużyna dała mi dużo pozytywnych emocji, ale kosztowała też dużo zdrowia. Czuję, że nie mogę jej więcej pomóc.

Przecież na turnieju w Alicante grałem może kilkanaście minut. Jestem dumny, że po wypadku udało mi się wrócić do reprezentacji, ale żałuję, że już nie do dyspozycji sprzed paru lat. - KAROL.









Dziękujemy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz