piątek, 4 maja 2012

Hej:)
Jak mija Majówka?:D Ja byłam w Książu:) wróciłam z piękną i niedrogą pościelą;) Oraz jestem zajęta czytaniem książek i oglądaniem filmów czyli ogólnie leniuchowanie:D Skończyłam czytać Kolacja na Titanicu tytuł jest zachęcający jednak mimo wszystko książka opowiada o kolonii;) Jest bardzo wciągająca więc polecam.:) Zaczęłam czytać następną;)


Dzisiaj urodziny ma Józiu nasz!:D Kończy 36wiosenek ;D
Życzymy przede wszystkim zdrówka! 100lat życia i wieeeelu, wielu bramek;D no i zdobycia Mistrzostw Polski przez VIVE oraz spełnienia marzeń:D






Wcale moim zdaniem Józiu na 36lat nie wygląda;) A na żywo jeszcze młodziej i korzystniej niż w telewizji:)


Moi drodzy 12maja zaczynają się mecze o mistrzostwo na szczęście wszystkie będą lecieć w telewizji na Polsat SPORT:) Ale o tym kiedy indziej:D


Buziaki;)


-Angelika;*


P.s. co do poprzedniej notki to najbardziej mi leży póki co prawnik ale co życie pokaże i te trzy lata w LO to się okaże;) Na razie myślę o składaniu podań:) no i poprawieniu kilku stopni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz