sobota, 12 maja 2012

Hej słońca :)
Dziś był mecz między klubami KS Vive Targi Kielce vs. Orlen Wisła Płock.
Jak wiemy, mistrz jest tylko jeden, a jak na dzisiaj, mistrzem jest Vive ! :)

Wesoło mi.. :)
28:25 dla naszych cudownych chłopaków ;)
no więc mecz, rozpoczęły 1 minutą ciszy ku czci Edwarda Strząpały. Dziękujemy za wszystko, spoczywaj w pokoju..


Potem było już z górki..
Był też groźno wyglądający faul Dzidziusia na Wiśniewskim. Szkoda chłopaka, bo jest jednym z najlepszych graczy Płocka. Zresztą nie bez przyczyny były trener reprezentacji go powołał na IO znaczy kwalifikacje do IO. Wracaj do zdrowia Adam ! :)
Wynik meczu otwarło Vive, rzucając bramkę w 00:56 sek. > to akurat pamiętam ! :)
chyba w 22 minucie za Marcusa wszedł na boisko Sławek. 


mam też kilka fotek :).


moim zdaniem, Tomczak rozegrał ładny mecz ;)



[*]


Ivan Cupić był na dzisiejszym meczu :)


Dawaj Młody ! <3 
 - Było dużo walki - mówi w wywiadzie.



Kasa broni :). 


Grabarczyk był krótko na boisku.


Czym byłaby notka bez Bogdana ? <3.


Ławka Vive często tak wygląda po trafionej bramce :).
Bogdan, Rosa, Żelek i Józek :)


Kasa <3


Denis Buntić, wydaje mi się, że to on najlepiej zagrał w tym meczu :)


Żelek, a w tle Dzidziuś :)


Uros ;)


TIMEOUT :)


Najlepsza pod słońcem, publiczność VIVE ! :)


Trzymaj się Adam ;)


Urocze zdjęcie ! <3. 
Lisek bez butów;) zakochałam się w tym foto, zakocha się też Angela ;D



To na tyle zdjęć :)


A do pani Ani, proszę nie wyzywaj mnie od głupich ok ? Dziękuje :)


~Aneta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz