poniedziałek, 14 maja 2012

Hejka:D
Wczoraj Vive zaznało drugiego zwycięstwa jeszcze jedno i mistrzostwo NASZE!:D
Wczoraj świetny mecz miał Dzidziuś po tym jak do ataku pozwolił mu pójść Trener, świetny mecz Sławka;) który cudownie się cieszył:)
Marcus wszedł tylko raz na karnego i obronił:) A Klub dostał wczoraj milion złotych na akcje GRAMY RAZEM!:)

Czas na zdjęcia z wczoraj!:



1.Dyrektor Vive i Adam Wiśniewski mam nadzieję, że za te 6 tygodni będzie wracał do formy i nie będzie potrzebna operacja:) ZDROWIA!






2.Kasa  broni a z obrony do ataku leci Żelek;)




3. Sławek po obronie bije brawo:)




4. A to połowa jego tańca radości:):D wyglądało BOSKO!:) I chyba wszystkim się podobało, p.s. Aneta faktycznie podoba mi się fota Liska;D






5. Prezes klubu:) i Ivan Cupić który zacznie grać w klubie od następnego sezonu:) co wy o nim sądzicie? Bo mi się podoba oby tylko grał świetnie;D






6. Maskotka Kiełek;D




7. Kopara w powietrzu:D coś dla Bachy:)




8. Dzidziuś w powietrzu strzela jedną z wielu bramek:D właśnie on wczoraj pomógł drużynie:) jako obrotowy Rastko:D






9.Młody:)




10. Młody podaje do Żelka;D






11. Zawodnicy dziękują kibicom, a trzeba podkreślić że mają wspaniałych! i doping słychać głośno nawet w tv;D






12. Chłopaki cieszą się z 2 wygranej:D






13. Kasa i Lisek cieszą się i przybijają piątki:)






14.Rzuca zawodnik z Płocka, w obronie : Grabar, Denis i Dzidziuś który ma wzrok bazyliszka;D






W sobotę trzecie starcie KS Vive Targi Kielce - Orlen Wisła Płock, w Płocku.
Godzina 14:30 na Polsat Sport;)




Miłego tygodnia;*


-Angelika

1 komentarz:

  1. mi się bardziej podoba Manuel Strlek więc jakby okazało się prawdą co mówi wikipedia i handball-planet to bym się bardzo ucieszyła. ; >
    ale żeby nie było Cupić też ładny , jak byłam w sobotę na meczu to go z 20 minut szukałam i znalazłam. dobrze że nie miałam problemów z szukaniem Krzyśka Lijewskiego.

    OdpowiedzUsuń