czwartek, 10 maja 2012

Witajcie:D
już w sobotę zaczyna się Święta Wojna;) Ja także będę oglądać w tv, ale ważne że będzie lecieć na Polsat Sport o 17:00:) o 20:00 na Polsat Sport będzie KSW będzie walczył Mariusz Pudzianowski  i Mahmed Khalidov;) także oglądam:D. Bacha wróciła więc jest super;D
W następnym tygodniu będziemy jakoś szły zanieść podanie do Bolka;). Teraz na lekcjach zaczyna być już nudnie i duszno:/ Niby dobrze bo luz ale nie dobrze, bo duchota;)
Ja z koleżankami tzn. także z Bachą w 3 dostałyśmy się do konkursu czytelniczego, który odbędzie się 30maja;) trzeba przeczytać Poczwarka i Stowarzyszenie Umarłych Poetów. Druga książka mi została ale najpierw muszę jedną doczytać:D


Jak będzie mi później komputer dobrze chodził to dodam fotki:D


Na Polskim na ocenę mieliśmy napisać kilka notatek lub jedną dłuższą na jaki chcemy temat na papierze kancelaryjnym na ocenę ja opisałam na temat oczywiście ręcznej:D


-Angelika:*

1 komentarz: