środa, 9 maja 2012

a tak o niczym :)

Cześć, a w zasadzie dobry wieczór wszystkim ;).
Kurczę, szybko poszły te bilety, słyszałam, że od poniedziałku już nie ma ;) Zazdroszczę wszystkim tym co jadą na mecz, ale ja będę w TV oglądać, bo niestety jechać nie mogłam... ale i tak jestem szczęśliwa, że poznałam wiele fajnych osób na "fejsie" ( jeśli czytacie, pozdro ! <3.), i obiecałam, że jeszcze kiedyś się spotkamy i opijemy zwycięstwo Vive <3. 
Ogólnie nie jestem przygotowana na jutro do szkoły, muszę "Romeo i Julia" przeczytać i w piątek na poprawe z biologi.. wierzcie mi - tragedia :) Ale zawsze znajdę czas na napisanie notki :)


Na facebooku aż dudni od postów, lajków i wszystkiego innego co z ręczną związane.. a tu * Vive Kielce Fc * doda, albo * KS Vive Targi Kielce *, * Kocham ręczną *,  * Piłka Ręczna*, a tu jakaś nowa wieść z *Handball.pl*..
Cudowne to jest, naprawdę ;)


Okej kończę na dziś.. Dobranoc <3.


Pozdrawiam wszystkich ;*.
~ Anet <3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz