sobota, 19 maja 2012

VIVE - MISTRZAMI POLSKI :)

nawet nie mam czasu powiedzieć wam " cześć " bo jaram się ;D. ale nie no " hej " ;D
Dzisiaj, nie no każdy wie co było dzisiaj ;D. Vive wygrało z Wisłą 25-27 <3
Moim zdaniem, dzisiaj najlepszymi zawodnikami byli :
1. Olafsson,
2. Tomek Rosiński,
3. Rastko,
4. Marcus :)
Co to się na tym meczu nie działo :D. w 22 minucie Kwiatkowski dostał czerwoną kartke ;D.
Rastko dłubał sobie w uchu, udając dziennikarza -  rozwaliło mnie to :D. ; Rastko dostał jakąś padaczkę na parkiecie ; Marcus miał potarganą koszulkę - chciałabym ją dostać :D ogólnie to każdy z was wie co się tam działo :D.
Vive w tym meczu miało słabsze i mocniejsze chwile. Prowadziło 3 bramkami a po 5 minutach przegrywali 1 bramką. Ale to jest właśnie piękno tego sportu :).
Uwielbiam dzisiejszy dzień. Nic w domu nie zrobiłam, bo na mecz czekałam ;D
Szkoda mi było trochę Wisły, bo lubię ich. Ale cóż. Sport taki jest. Najwięcej przejmowali się porażką najmłodsi zawodnicy Orlen Wisły Płock czyli Syprzak między innymi ... 


Rastko wygłupiający się za dziennikarzem - bezcenne :D. Ogólnie mężczyzna z poczuciem humoru :D


Brawo chłopacy ! ;3


Rosa znalazł pićku ! <3


Kielce, Kielce, Kielce Kielce Kielce.. <3



UWIELBIAM poczucie humoru Rastka, przez ten mecz i jego wygłupy polubiłam go jeszcze bardziej :)


Ludzka radość nie zna granic <3.


A ta radość jest dzięki trenerowi ! Bogdan - dziękujemy ! <3


Ommm. jaka klata <3. Nie no, nasz Sławek szaleje na gitarce ! ;)


a to ? a'la pociąg na koniach i nie tylko ;D


Józek też coś znalazł :D. Dziękujemy poraz kolejny ! <3


Kochamy was ! <3


Ukradli Bogdana dziennikarzowi ! :D


! <3. Miśki nasze ! <3


Najlepsi z najlepszych <3
mina Rastka i Dzidziusia jest bezcenna ! <3
Oczywiście wszystkich innych też : Kopary, Olafssona czy Liska <3


Kieleccy kibice są wszędzie ! <3 i nawet zawodnicy wyszli do nich :D







 Dziękujemy wam za wszystko ! Za emocje, za łzy, za krzyki..

I'm Polish,
I'm Proud ! <3

Anetka :)

2 komentarze:

  1. haha ja nie mogę z nich. wgl dzisiaj już ze szczęścia płakałam i dalej bd bo nie wytrzymam jakoś. ♥

    boże jak ich nie kochać ?! Ja się pytam. ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. http://besty.pl/1143377 ; >

    OdpowiedzUsuń