czwartek, 1 marca 2012

Hej kochani nasi czytelnicy ! :* ( coś mi dziś wali - Aneta ).
Kto oglądał wczoraj mecz Polska-Portugalia ? Ja oczywiście. ;) i Angela :D. Moi koledzy i koleżanki z klasy.. dużo nas było.  No przynajmniej było o czym gadać ;D. Polubiłam nożną, tylko polubiłam. Lubię Polaków i Cristiana Ronaldo ... Ach, ach jaki on jest przystojny ^^


Dzisiaj mecz Vive Targi Kielce vs. Wisła Orlen Płock. Dwie najwspanialsze drużyny Polski. Nie dziwię się. Wenta na ME powołał np. Kamila Syprzaka, jak wiemy wspaniały zawodnik.. My mamy jednak jednego faworyta na "świętą wojnę". VIVE oczywiście :). Chociaż może czyta ktoś kto jest za Wisłą :D.

hahaah a co do ostatniego meczu Vive, zgadzam się z Angelą o żuciu gumy przez Tkaczyka ;d Rozwaliło mnie to, ale mogło nie być tak śmiesznie jak jest teraz :D.
Okej. idę się uczyć na niemiecki. ;///.

Dajcie znak życia <3.
Więc na dzisiejszy mecz... VIVEE <3... A i kiszone ogórki z Dominiką i Elą <3

~Aneta <3

1 komentarz:

  1. Też oglądałam. Tak Cristiano jest przystojny <3

    OdpowiedzUsuń