czwartek, 29 marca 2012

Hejka;D
2kwietnia o godzinie 20 na Polsat Sport lub na żywo w Ergo Arenie;) można obejrzeć mecz towarzyski Polska - Niemcy;) Piłkarze już przygotowują się. Są we Władysławowie;) Kto wygra? Ja oczywiście obstawiam że Polska;)
Ci co mają telewizję N mają baaaaaardzo dobrze;(
6-8kwietnia(6,7 o godzinie 17:30 8 o godzinie 20:00) odbędą się mecze kwalifikacyjne do IO(Igrzysk Olimpijskich) na kanale nSport.

Niestety nie mam tego kanału, rzekomo będzie można obejrzeć mecz w internecie. Ale mi źle chodzi;(
Jutro projekt;/ no i Weekend się zaczyna;) Później 3 dni i święta;D
A na koniec miesiąca mam testy gimnazjalne;( już powtórka w szkole bynajmniej u mnie się zaczyna.
Co u was?:)
Pozdrawiam czytających!:D Bachę:* oraz Anetkę;*


Buziaki!:D Miłego piątku!:D

1 komentarz:

  1. ja również pisze testy ...

    dlatego na święta mamy jakieś powtórkowe testy robić więc większość wolnego przed książkami spędzę ; /

    OdpowiedzUsuń