piątek, 23 marca 2012

Hej dzisiaj mamy piąteczek ! :D
Weekendzik się nam zaczyna ! :D. Jak zamierzacie go spędzić ?
Bo ja np. dzisiaj idę do kościoła na 17. na Drogę Krzyżową, kazanie pasyjne i mszę.. chyba dobrze go zacznę.. Jutro sprzątanie a wieczorkiem spotkanie z NIM <3. niedziela? Kościół, rodzinny obiad, nauka i dobranoc :D

Kochani kochani, już niebawem bo za trochę więcej niż 24 godziny mecz... Mecz z Cimosem !! :)
Moim faworytem, jak chyba każdego kto ten mecz będzie oglądał, są nasi chłopcy ! :). Dzisiaj na polskim tak sobie właśnie myślałam, myślałam i myślałam o tym meczu ;D. Stawiam przewagę Vive jakimiś 3 bramkami :D.
Cimos jest bardzo silnym przeciwnikiem, więc walka będzie wyrównana ;). Aczkolwiek i tak jestem zdania, że Wenta i kapitan tak zmotywują chłopaków, że wygramy !! :)

Więc jutro 3mamy mocno kciuki ! <3.

Do następnej notki kochani ;**. 
Anetka ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz