poniedziałek, 26 marca 2012

kolejne fotki z meczu z Cimosem

Hejka;D
No to jak wiemy Vive przegrali:( Dodam kilka fotek teraz ja:) Chłopaki grali w niebieskich strojach(nie mogłam się przestawić;() no i nie długo mecze reprezentacji:) Mecz Vive najbliższy będzie za około 19dni dopiero:(


1.Pierwsza fota i od razu z dedyko:) Uros mmmmm;D 
No więc na fotce Uros w akcji, a dalej stoi Rastko




2.Młody rzuca, dalej stoi Uros:) i Rastko




3. ta fota mnie osobiście rozwala:D
Grzesiek patrzy w podłogę kiedy przeciwnik go atakuje nie wiem czemu ale ich miny mnie rozwalają;)zwłaszcza tego Słoweńca haha:D
dalej Mateusz;)






4.Ławka a na niej od prawej: Marcus:), Józiu, Dzidziuś i trener i siedzi jeszcze Rosa;)






5.od prawej Thorir, Uros, Rosa z tyłu Żelek;)




6.Przepraszam ale nie mogę oglądać zdjęć;) 
Rastko i Młody a ten Słoweniec który leży ma minę jakby chciał płakać;) Młody ma świetne buty powtarzam to co mecz;D Ja też takie chcę:) To co Bacha ja tobie a ty mi kupujemy buty;>:D




7.Trener;)
Zauważyliście jak sobie czas za spodnie dawał Trener(wiem że to dziwnie brzmi) jaki był na początku zadowolony ?:) Szkoda że po meczu tak nie było:( Ale trudno...:D I tak jesteśmy za VIVE całym sercem:D




8.Uros i Lisek;)






9. Chłopaki dziękują kibicom?
od prawej: Młody, Marcus, Dzidziuś, Grabar, Zarek, Kopara, Thorir, Lisek:)




10.Denis i Rosa;)



11.Tym razem Rasko i ... Denis:)




12.Żelek, Grabar i Denis akcja przytrzymania przez Denisa była świetna zwłaszcza za głowę i koszulę;) I chyba nawet kary nie było. No dobra akcja brutalna ale w wykonaniu Denisa świetna;D




13. Najwięcej zdjęć ma Uros;)
Ogółem na zdjęciach dzisiaj najwięcej Urosa, Młodego i Rastko :) Tym Razem Uros:D


13. Siwy a za nim Zarek:)


14.Lisek który zrobił w trakcie meczu genialną wrzutkę:) A podał mu chyba ale nie jestem pewna Dzidziuś;-?








Z przykrością stwierdzam, że na dzisiaj ode mnie chyba już koniec zdjęć i koniec postu;-?:( Ale humor sobie mimo wszystko zdjęciami poprawiłam:)
Pozdrawiam wszystkich wiernych czytaczy ! I tych którzy pierwszy raz widza tego bloga;)
Także pozdrawiam moją współprowadzącą Anetkę:) I Bachą (Chyba polubię Piotrusia za tego łokcia;D)



Buziaczki!:*

1 komentarz:

  1. Taaak ale ja chce te żółte! xd
    Piotrusia Celebana trzeba lubić za te łokcie :-P FRAJER !! :-D

    OdpowiedzUsuń