czwartek, 1 marca 2012

Hejka:D
Nerwy mam przed meczem ale czy oglądać będę?:( Oj wątpię;(

Co do piłki nożnej mamy bardzo dobrych i przystojnych piłkarzy!:) i super bramkarza! Rybus dał czadu(apropo trzeba zmienić opis na gg):)
Co do Cristiano Ronaldo nie cierpię go, tak naprawdę nienawidzę. Jeżeli mam być szczera.Lepiej niech idzie na wybieg a nie na boisku(przepraszam jego fanów za to co o nim pisze nie czytajcie o tym)!!! Wnerwiał mnie wczoraj i tyle póki nie oglądałam jego meczu było dobrze;)
Co do dzisiejszego meczu obstawiam na Vive<3;). Trzymam kciuki baaaaardzo mocno:) No i zdjęcia będą później:) Bacha nmzc;*(chodzi o Kamila):D Dobra ja lecę:)

Papa;*
Miłego oglądania meczu mam nadzieję, że wszystko z żuciem gumy u Młodego będzie dobrze!!!:D

1 komentarz:

  1. Mecz się bardzo dobrze oglądało, najważniejsze,że Vive wygrało. :-D
    Rybus rulez, już mi za nim tęskno..
    A o Ronaldo to ja się nie będę wypowiadać, sama wiesz :-P

    OdpowiedzUsuń