czwartek, 1 marca 2012

Hejka;) To znów ja;D
Vive wygrali!!!
Mecz był ciężki. Michał chciał szybko grać i nie do końca mu to wychodziło i był także zmęczony z Grzesiem,bo praktycznie oni na ostatnich meczach byli od deski do deski. Kasa czyli Sławek bronił i wraca do formy już jest bardzo dobrze:D Zdjęć z meczu jeszcze nie ma:( ale jutro za pewne będą:D. Grzesiek gumę miał cały mecz i Mateusz Jachlewski też żuł co zauważyłam:D
Kilku zawodników z Wisły jest delikatnie mówiąc trochę narwanych, bo bezpodstawnie czepiali się naszych. Marcus dzisiaj nie zagrał ale na szczęście Sławek grał dobrze odpukać:)Mecz był bardzo emocjonalny. Trener się wypowiadał po meczu i biedny głos tracił:( Ale to wynik krzyczenia co jest normalne. Brawo dla kibiców jak zawsze za doping!!!:) Zresztą widać było, że piłkarze im za to po meczu podziękowali:) Vive ma 17 meczy wygranych:) BRAWO CHŁOPAKI JESTEŚCIE WIELCY!!! I NIEPOWTARZALNI!!!
już jutro piątek czyli zaczyna się weekend;D 

No to ode mnie na dzisiaj tyle;) Jeszcze może coś Anetka napisze;)
Pozdrawiam WAS:) Bache<3 bo my lubimy tych samych:D No prawie;D ale sie rozumiemy no ne?:D i Anetkę:) i jeszcze kilka osób:)):D

Buziaki!:*
Dobranoc:):* Do jutra:) Miłego piątku!!!:D
-Angelika;*

____________________________________________________________________

Mecz był niesamowity ! :D Cóż za emocje.. Zauważyłam, że Grzesiek znowu żuł gumę, i wszyscy tak dziwnie mrugali okiem :p. Niesamowicie się pokazał dzisiaj Sławek Szmal. 
Kibice niesamowici ^^ 
Kochamy naszych chłopaków ! :*
Oglądałam mecz z kuzynką Dominiką .. haha oto jej teksty :
- Szmalu.. Maluj..
- Tam jest dziura ! ( chodziło o obronę :D )
- Którzy to Vive ?
- Suchar - Wichary.
- Zostawcie Tkaczyka. Nie tykajcie go ( na melodię "zostawcie tytanica " )
- tak to jest, jak się nie goli brody ( opowiedziałam jej, że Młody nie goli brody nigdy przed meczem ).
- Jak widzę Sucharego to mi ziemnioki z piwnicy uciekają,
- Jak Landlin, mówię ci jak Landlin ( Szmal obronił ),
- Bo ci żyły wydłubio,
- Ten znowu mrugnął okiem,
- Ja się pocę jak przejde z kuchni do łazienki..
- wiem czemu oni się nie myją przed meczami! Bo i tak się spocą.

Dominika to ogólnie wieśniak :D Ale jest fajna :D.

Mecz Boski :)
Dziękujemy !:*

Aneta :*
Pozdrawiam wszystkich, Angelikę, Maćka, Bachę, Elę, Dominikę i wszystkich znajomych ! :*

2 komentarze:

  1. Mecz był zajebisty, świetnie grali. Dobrze,że znalazłam transmisję w necie, bo inaczej chyba bym się powiesiła. :-P
    No jasne, że my się rozumiemy. :-P :*
    Pozdrawiam, śpiewająco ćwicząc przed sobotnim meczem, w końcu kiedyś trzeba. (samo darcie się mi nie wystarcza, przynajmniej trochę tatę powkurzam moim wyciem:-P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja wkurzam swojego ale to normalne;D a mama mnie wkurza jeżeli chodzi o Dzidziusia!!!:)
      A tatę wkurzam Rybusem:)) i jest git:D

      Usuń