środa, 14 marca 2012

Jak wygląda mecz na żywo?

Dzisiaj Kielce grali z Legnicą w Legnicy ;) Ja pojechałam z rodzicami i Bachą:) i teraz Wam opowiem troszkę;).
Więc o 16:30 byliśmy pod halą żeby zakupić bilety właśnie o tej porze jechał autobus z załogą Vive Targi:) chciało mi się krzyczeć ale się opanowałam:) Gdy weszliśmy kilku zawodników z Legnicy się już rozgrzewało i zauważyliśmy Zarka który z kimś rozmawiał:) Później chłopaki wchodzili więc ja latałam po autografy;) I 2 małych chłopców też je dostawali:)
Mam autografy:
1.Jachlewskiego:)
2.Kuchczyńskiego, który zapytał się czy może się podpisać na drugiej stronie;) co było bardzo miłe,bo nie musiał się pytać oczywiście pozwoliłam:D
3. Marcusa:)
4. Urosa;)
5.Dzidziusia;)
6. Grabarczyka;)
7. Żelka;D
8. Sławka, który wziął mój marker i podpisał się nim chłopakom o mało nie uciekł mi Józek ale on go zawołał: Józiu chodź tutaj potrenujemy:)
9. Więc Józka
10.Denisa
11.Olafssona;)
Autografy mam w ich książce"Gramy razem dla Świętokrzyskiego"
Dziękuję bardzo Beacie która była ze mną!!! Ponieważ rozmawiałyśmy i się rozumiałyśmy!!!:* Oby takich meczy jak najwięcej z tobą na wszystkie się piszę!!!:D
Robiłam kilka fot dodam je w weekend prawdopodobnie;)
Do Żelka mówiłam po Angielsku brawa dla mnie!!!:D
Marcusowi robiłam zdjęcia i z opowiadań Bachy on się odwrócił do mnie i uśmiechnął ale tego nie złapałam:(
Było 3 kibiców prawdopodobnie z Kielc;)
Mam zdjęcie z Dzidziusiem:) Niestety inny po meczu od razu zeszli po podziękowaniu kibicom:) Mama moja się zapytała dlaczego tak szybko inni zeszli to odpowiedział, że trzeba czekać przed wyjściem;)
Haha Bacha nie pobili mnie!!!:) wiesz o co chodzi;) I coś jeszcze pamiętałam na meczu że miałam napisać ale zapomniałam ale to z wrażeń, bo normalnie czuję się jakbym śniła;) Aha oczywiście Vive wygrali:) Mój szalik kibica czuć halą ale mi to nie przeszkadza wręcz odwrotnie;) Piłkarze z VIVE na żywo wyglądają jeszcze lepiej!!! Przystojniej i szczuplej:)
ale też niżej:) ale to nic;)
No to na dzisiaj chyba tylko tyle;)
przepraszam ze tak dużo:)
Dziękuję BACHA!!! Za mecz bez Ciebie nie byłoby tak fajnie:D A było super zwłaszcza nasze rozmowy podczas meczu:) No i kilka razy zwróciłaś honor Koparze:D Który na żywo wygląda baaardzo dobrze jak wszyscy zresztą:)



Buziaki;*

1 komentarz:

  1. Hahah no jasne że było zajebiście! Ja chce już jechać na następny mecz! :-D A ty jedziesz ze mną oczywiście.
    Ej, ja honor Kopazrze zwróciłam tylko raz! A potem spierdolił chyba cztery stuprocentowe bramki i siedział na ławce więc mam na niego focha! :-P
    Ja też ci bardzo dziękuje że mnie ze sobą zabrałaś :*

    OdpowiedzUsuń