środa, 7 marca 2012

Hejka;D 
Dzisiaj był mecz;) wygrali nasi 31:20. Niestety relacja była tylko na Vive stronie;(,bo w tv leciał mecz Wisły i chyba Wisła wygrała:)
Dzisiaj dostałam resztę tej paczki co reklamowałam:D
jak będą jakieś zdjęcia to dodam:D
Jeszcze bloga prowadzi Siwy oto jego adres:D

http://www.mateuszjachlewski.pl/pl/o_mateuszu


Pozdrowienia dla Bachy:) Jeszcze jutro coś Ci dam:D ;*<3 Kopara na swoim miejscu już?:D Mateusz nie od Bachy pozdrowienia ale ode mnie mają Ci wystarczyć ! jak nie no to nic na to nie poradzę:D
Anety;*, oraz wszystkich którzy czytają tego bloga;*!!!

2 komentarze:

  1. hahha aż się boję co to bd :-P
    Kopara wisi koła Maćka, Ariela i reszty zjebów z L :-D
    A ja też pozdrawiam Jarząbka i pana kierowce ze szkolnego który mnie chyba lubi wkurzać :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha dzięki za pozdrowienia i na wzajem :)

    OdpowiedzUsuń