niedziela, 4 marca 2012

Hejka;D
I już po weekendzie:( Dzisiaj nasi grali z Głogowem:) Oczywiście wygrali 29:39 mało zabrakło do 40;( ale wygrana jest tzn. była łatwa:D zdjęć jeszcze nie ma ale to nic jak będą to dodam obiecuję;)

Mój tato mówi jak się dowiedział dzisiaj, że to w Głogowie żebym zbierała Bachę i jechała haha;) Ale następny mecz blisko nie opuszczę!!!:D Na pewno będzie nas słychać w telewizji:)
Dzisiaj trochę dzień żyjący katastrofą:(
Więc na boisku była minuta ciszy ale jakaś osoba na początku tej minuty zaczęła klaskać to nie było fajne. Ale cóż?
Miłego tygodnia;*
Jak ja nie lubię poniedziałków;( 
Buziaki;*


aha to o meczu więcej dopisze;)
Dzidziuś 2 bramki strzelił i zszedł:( rozumiem, bo jest zmęczony i mam nadzieję, że ze Słowenią zagra dobrze!

Kopara bardzo dobry mecz i Mateusz;) Rosa wrócił do gry:D
Olafsson przeziębiony i się nawet nie przebrał:( Zdrowia!!!:D
Ha ja też żułam gumę:) !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz