piątek, 16 marca 2012

:D

Hejka:D
W niedziele mecz o 21:00 z Cimosem gra VIVE:D Trzymam kciuki już nie od dziś:)

Moja mama nie może doczekać się meczu, bo stwierdziła, że będzie porównywać jak wyglądają na żywo, a jak w telewizji:)

Kogo mi brakowała na meczu w Legnicy? Kiełka;( 



Żyję wspomnieniami i mam nadzieję, że mecz będzie w Legnicy szybciej niż na jesień:(


Akcji z piłką Bacha ja też nie zapomnę i tym zostało zrekompensowane te 2 rzuty karne:) Chociaż mało pamiętam z meczu:D
Wstyd się przyznać, a zawodników z Legnicy pamiętam dwóch Bacha wiesz których:D albo i trzech:) to już coś:D



Dobra przypomniałam sobie Bacha akcje Żelka;D A to już dużo:) Najwięcej bramek w meczu strzelił: Dzidziuś5, Rastko5 i Żelek3/4?:D


No to chyba tyle?:)


Zdjęć na stronie klubu nie ma z meczu:( Jest kilka na Legnicy, ja mam kilka ale te najważniejsze są zamazane:(


A tak to moi drodzy WEEKEND!!!:)
Miłego weekendu zatem Wam życzę:)

Buziaczki;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz