środa, 29 lutego 2012

Hej:)
I jak minęła wam środa?:)
Dzisiaj wielki mecz, a za pewne bardzo głośny piłki nożnej Polska-Portugalia!! Trzymam kciuki za Polskę;) na pewno będę oglądać;). Już jutro mecz Vive z Wisłą:) Sercem jestem za Vive i trzymam za nich kciuki! Ale kilka osób też bardzo lubię z Wisły na pewno będzie to bardzo ciężki mecz.Cały czas mi się myli, że dzisiaj 1marca, a to dlatego, że ten rok jest rokiem przestępczym i luty ma 29dni:) A w następnym tygodniu ja prywatnie mam konkurs z ortografii:) mam nadzieję, że nie popełnię błędów.:D
No to teraz kilka fot z wcześniejszych meczy naszych kochanych zawodników!:D
1. Grzesiu Tkaczyk, który na stronie Vive prosi kibiców o wsparcie na meczu i dziękuję im za poprzednie mecze!:)


2. Sławek Szmal, który mało gra na meczach ostatnich ale to zrozumiałe, że musi dojść do siebie po kontuzji:)


3. Z gorącymi dedykacjami dla Bachy:) która ogląda mecz i ja też już lecę:) Kamil:)



Buziaki:):*
DO JUTRA:D

1 komentarz:

  1. KAMILLLLLL..... i jestem w niebie :-P
    dziękuje kochana :*

    OdpowiedzUsuń