wtorek, 28 lutego 2012

Heej :) a jak wam minął wtorkowy dzień szkolny ?
Mi niesamowicie ! :)
ps. wczoraj oglądałam mecz z czechowskimi niedźwiedziami ;D
Dzisiaj w Danii odbyło się losowanie, i wylosowaliśmy Cimos Koper...
Cimos wypowiadał się, że wylosowali najcięższego rywala, a my w duchu się cieszymy ;).
Olaffson i kapitan, powiedzieli, że nie można lekceważyć Słoweńców, natomiast Uros Zorman zna doskonale zespół Słowenii ;)
Jak ze wstępnych wiadomości mi wiadomo, Kielczanie cieszą się z takiego wyniku losowań .
Zorman, zna słabe i mocne strony Cimosa i napewno to się przyda ;)
1 marca VTK gra z Orlen Wisła Płock..  założę się, że będą wielkie emocje ;)
Tak i dlatego pójdę do kuzyneczki na meczyk bo ja nie mam kanału Polsat Sport. i du*a :)

Fajnie fajnie. co tam u was ? :)

~ Anetka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz