piątek, 3 lutego 2012

Hej wszystkim ;)
Może czas na jakąś moją notkę. ;)

Wczoraj nie pisałam bo byłam na dyskotece i nie miałam siły, położyłam się o 21;30.. Więc wyłączyłam wszystko i zatopiłam się w moich myślach ( uważam, że czasem lepiej jest nie pobudzać wyobraźni ;) ).
Piszę dzisiaj :D.


Przeglądając strony internetowe ( sport.tvp.pl czy handball.pl  i inne ) przeczytałam kilka notek na temat tych przeszłych Mistrzostw Europy.. Przeczytałam, że Wenta jest wielkim przegranym tych ME. Nie zgadzam się. Każdemu może zdarzyć się gorsza pozycja... Życie toczy się dalej.. nie rozumiem, czemu wszyscy naskakują na Bogdana ! Przecież to nie spowodował Wenta tylko przeciwnicy ! Sami widzieliśmy formę zawodników i jak Wenta potrafił zmobilizować chłopaków.. Nie zgadzam się i mówię, że nie może być innego trenera reprezentacji Polskiej. Nie wyobrażam sobie.. nie ma mowy!.
Bogdan jest najlepszy ;).

Jutro mecz.. Nie będę oglądać niestety, ale oczywiście będę z klubem VTK serduchem ;).

Anetaaa <3

pozdrawiam wszystkich dziękujemy za ponad 500 wyświetleń ! :):* 

ps. dowiedziałam się, że ten klub będzie siatkarski.. Ale może być.. szkoda że nie ręczna.. trudno ;D przed zawodami i tak będziemy ćwiczyć często ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz