sobota, 25 lutego 2012

Hejka;D
Dzisiaj był mecz z Czechowskimi Niedźwiedziami:) Mamy ogółem trzecie miejsce był remis!:D
Chociaż były pod koniec chwile grozy ale dzięki Michałowi Jureckiemu który w ostatniej minucie leciał szybko bronić jest remis;) Genialnie bronił Marcus;) Najwięcej goli oczywiście Dzidziuś i Żelek:D Teraz trwają walki KSW ;))  Mnie korci jedno:) Czy Młody żując gumę podczas całego meczu(!!!) nie boi się, że nie daj Boże wywróci się i zadławi? Zauważyłam to już w drugim meczu jak żuję tą gumę. A wy jaki myślicie? Pewien Rosjanin dzisiaj upadł został popchnięty z "efektownym upadkiem" jak zostało to nazwane po czym sfaulował uderzając bodajże Olaffsona w twarz. A ja myślę, że chciał odpocząć po uderzeniu się w głowę i przyłożyć termofor.

1. Piłka w bramce:D



2. Dzidziuś rzuca;) Żelek walczy z przeciwnikami a Młody patrzy czy będzie bramka;D



3. Dzidziuś się cieszy z bramki a Denis biegnie do obrony:D


4. Nasz trener który dostał dzisiaj żółtą kartkę, a ja uważam, że osoba dająca mu tę kartkę się czepiała a za co? Za gwizdanie na zwrócenie chłopakom uwagi a także że nasi na ławce zbytnio reagują a jak można inaczej? Przesada.


5. Żelek rzuca świetną bramkę a Dzidziuś stoi opodal:D Kto zauważył, że Dzidziuś i Żelek to świetny duet Vive?:D




6. Denis rzuca, a w tle po lewej Jachlewski:) po prawej  Żelek a za nim Uros;) który leczony z kontuzji zagrał:)



7. Nie widać go całego ale każdy wie jak wygląda;D Świetny dzisiejszy bramkarz:) niestety Sławek na boisko nie wyszedł chociaż się szykował.


8. W obronie Młody, Żelek i Zarek:D


9. Ostatnia najważniejsza obrona po 60minutach w obronie Chłopaki a w bramce Marcus:D


10. Żelek w oddali a broni Marcus:)



11. Zdjęcie dla Bachy:) Chociaż pewnie bardziej dla mnie ale dedyko jest;D
No i na koniec świetny Dzidziuś:)!!!




Czekamy teraz na losowanie z kim dalej gramy:D A ja z Bachą czekamy na mecz u nas w pobliżu! Chociaż co na nim byśmy wyprawiały? Tego wolimy nie wiedzieć!;D
Pozdrowienia dla Was kochani że jesteście:D dla Bachy;* i Anetki;*

1 komentarz:

  1. Wolała byś nie wiedzieć co będziemy tam wyprawiać(zezoluuu :*) ;]. :-P Nooo ale czekamy, jak coś. Dzięki za fotkę. :-P :*

    OdpowiedzUsuń