wtorek, 21 lutego 2012

Cześć wszystkim :) Jak mija ostatni tydzień lutego ? 
Ja jestem taka szczęśliwa a zarazem smutna . Dlaczego ? Ferie mam i już się kończą . Tak małopolska ma teraz ferie ;).
Angela się nie obraziła mam nadzieję że wy też nie :). 
Nic tak nie motywuje jak ponad 1000 widzów ! :) :*
Więc co nowego u naszych chłopaków z Vive ? :

Już jak każdy wie, nasze najukochańsze Vive wygrało ze Silkeborgiem 37:26 ( bardzo dużo jak dla mnie ). Meczu nie oglądałam niestety ale byłam z naszymi chłopakami serduchem (♥).
I takie zasadnicze pytanie . Jak można ich nie kochać ?!

Więc najbliższy mecz Vive zagra z Niedźwiedziami ( może Dzikami ? :D ).

A ja, znaczy mój brat ściągnął program i można ściągać filmiki z YouTuba więc ja pościągałam filmiki o ręcznej ( i tak powstał nowy folder w naszym komputerze :) ).
Pozdrawiam was gorąco ze słonecznej Małopolski ! :)

~Aneta :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz