środa, 1 lutego 2012

Cześć  wszystkim ;).
Widzę, że Angela była na blogu i na facebooku ( dała 'lubię to' do zdjęć Vivc ). nie była na gg, ale mam nadzieję, że wejdzie ;d.
Dużo się dziś u  mnie działo.. naprawdę dużo !! :D
Była wywiadówka ( oceny nie takie złe, bo mama mówiła, że nie są najgorsze, chociaż mogłyby być lepsze, ale ja ogólnie zauważyłam, że w moich ocenach było dużo niesprawiedliwości :).
Życie.
Wystawiliśmy rodzicom jasełka Lucjana Rydla ' Betlejem Polskie ' i było bardzo fajnie ogólnie..
Mega nowina ! Nasz nauczyciel wf-u ( mamy gim. i sp razem w jednym budynku, więc w sp jest nauczyciel wf-u a w gim jest nauczyciel ( jeden dzień w tygodniu ) i wredna nauczycielka zawsze, nienawidze jej ! ;. ).Więc ta mega nowina to taka, że ten nauczyciel co jest jeden dzień w tygodniu w szkole, to on chce zorganizować klub uczniowski ! :) Jestem taka szczęśliwa, bo nie mam żadnego klubu blisko siebie, ani żadnej szkolnej drużyny... na zawody to tak normalnie wybierałyśmy się najlepsze osoby z I-III gim. No wydaje mi się, że ten klub będzie ogólny czyli różne sporty, ale to nic.. ! Najważniejsze, że w końcu będę mogła dowiedzieć się czegoś więcej o grze zespołowej.. Dzisiaj na wf-ie grałyśmy w ręczną, i pomimo mojej "babskiej" choroby chciałam grać.. no mądra nie jestem.. ale miało to swoje skutki.. Brzuch mnie bolał niesamowicie a nie miałam ja ani koleżanki tabletek przeciwbólowych.. ale co ja się tu tworzę ;D. 

Do następnej notki ^^
Aneta ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz