poniedziałek, 6 lutego 2012

Siemka :) znaczy dobry wieczór ;)
mamy godzinę 22:14 a ja zamiast się uczyć na sprawdzian z chemii i plastyki siedzę przy komputerze. ;) Bo naprawdę, aż miło się patrzy jakie wiadomości mi wysyłacie i jak z dnia na dzień mamy coraz więcej wyświetleń :) Dziękujemy ;^^

Pomyślałam, że teraz może ja napiszę zawodników, których cenię szczególnie ;)
No więc, jak już wiecie, że ja cenię sobie każdego tak samo ;d. No nie umiem wybierać że ten lepszy a ten gorszy.. :)
nie będę wymieniać tych, co wymieniła Angelika ( podpisuję się pod tym ), i będę mówić o reprezentacji wraz z kontuzjowanymi ;D.

1. Sławomir Szmal - Głównie cenię go za dobrą obronę na pozycji bramkarza, chociaż jak wiemy, gdyby nie bloki mocna obrona zawodników, to nie byłoby takiej interwencji bramkarza ;D. Naprawdę trzeba mieć to tego pana szacunek ;) Nieobecny bo nieobecny ale zasługuje na miejsce w tym poście ;d



2. Dzidziuś - Michał Jurecki ( dziwię się, że nie wymieniła go Angela ;D ), - jak każdy widział, bardzo dobrze wykazał się na tegorocznych ME. Świetnie grał oczywiście i zgrywał się z innymi zawodnikami z boiska. ;)



3. Grzegorz Tkaczyk - Młody inaczej xD. na ME był kapitanem drużyny, zawsze ma mądre wypowiedzi, choć wydaje mi się, że za często nie był na boisku a szkoda ;). Chłopak ma potencjał ;D.

Może jakaś zmienna fotka ? ;D





4. Hmmm.. może Patryk Kuchczyński ? - Taki mały, a tak szybko biega - no kto by pomyślał ? Podziwiam go za to ;). 

 


Na dzisiaj tyle.
PODKREŚLAM : Uważam osobiście, że każdy tutaj powinien się znaleźć ( każdy jest tak samo dobry. ) i nie dodaję każdego bo by wam się to na 100% znudziło ;D. 

 



Pozdrawiam - Aneta <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz