poniedziałek, 6 lutego 2012

Hejka:)
Strasznie się cieszę, że podobają się Wam nasze zdjęcia;)

Kamil ma na nazwisko Syprzak:) Musze przyznać, że faktycznie fotka Wysza w poprzednim poście wyszła rewelacyjnie!:D Jak tam u Was moi drodzy? U mnie dzisiaj rano było -22;( A do szkoły trzeba iść:(

Więc pojutrze jest mecz Vive z Społem Olsztyn:) Na pewno będzie na żywo pisane bramki na ich stronie:D

Anetko i pomyśleć, że miałyśmy na ten mecz bilet;( Ale jeszcze nie jeden mecz przed nami i WAMI nasi kochani:)

Oto kilka zdjęć zawodników naszej kadry ale grających w innych klubach:) Nie długo, bo już w kwietniu znowu zagrają mecz kwalifikacyjny do IO trzymam kciuki już teraz;) Mam nadzieję, że osoby kontuzjowane do tego czasu wrócą do formy i zagrają!

1.Oto Kola słynny tzn. Karol Bielecki- Bardzo podziwiam jego jako człowieka, że udowodnił wszystkim iż gra jest jego życiem moje podejście się chyba na pewno nie zmieni:)

2.Pęto czyli Krzysztof Lijewski miejmy nadzieję, że w kwalifikacjach i samych IO(Oczywiście nie zakładam, że nie przejdą) będzie miał więcej szczęścia i mniej kontuzji:D na co dzień gra w Rhein-Neckar Loewen


3. Oto Kaczka czyli Mariusz Jurkiewicz:D Stęskniłam się za nim:) Jak za każdym zresztą:) :]:]:]:]:](Bacha wiesz co te minki znaczą:]) Na co dzień gra w  BM Atletico Madryt

4.Oto Tłuczek czyli Tomasz Tłuczyński:) Dobrze wychodzą mu rzuty karne!:) Gra w TuS N-Luebbecke GmbH

5.Czas na Jachę:) Czyli Bartłomieja Jaszkę:) Bartek gra w Fuechse  Berlin:) Ta fota mnie rozwala pozytywnie rzecz jasna;D


6.Czas na Shreka czyli Bartka Jureckiego:) Gra w S.C. Magdeburg

7. No i został nam Lijek czyli Marcin Lijewski miejmy nadzieję, że zagra też w kwalifikacjach cały i zdrów;D a tak to gra w HSV Hamburg:D na fotkę załapał się trochu trener:D




No i z dedyko dla Bachy fotka Kopary:) Wiem jak bardzo go lubisz:D




Jeżeli chodzi o inne sporty to nie fajny początek miał Ariel"Vizir" w Niemieckim klubi:) podczas 1 meczu jako zawodnik tego klubu w około 40 minucie w ciągu kilku minut zdobył czerwoną kartkę(były zawodnik Legii mam nadzieję, że do Legii wróci:D) No i oby już tylko szło mu lepiej;D Kiedy odwieszą go:)

Pozdrowienia dla mojej klasy i Anety;) Dla Współprowadzącej(jeszcze pomysły jakieś mam:D) Dla Bachy(Scyzoryku<3;* Inaki wody !:D)i dla wszystkich czytających!:D
  



Miłego WTORKU!:D




Angelika;*

1 komentarz:

  1. Aaaaaa już moge komentować, CUD! :-P
    A więc tak, tak Kopare to ja lubie bardzo i ty o tym wiesz :-P A Kaczki to ja nie skomentuje, bo lepiej nie :-P :] :] ZEZOL!
    A Vizir jest zajebisty i tyle w temacie. Dzięki że o tym pojebie wspomniałaś :* Czekamy na jego inne spektakularne wyczyny :-D
    Dzięki za pozdro:* INAKI wody, to będzie jutro jak zamarznę za lekcjach :-P

    OdpowiedzUsuń