niedziela, 5 lutego 2012

Hej wszystkim. ;)
Weekend sie kończy ! ;/

Jak wróciłam z kościoła poszłam oglądać tv i weszłam zupełnie przypadkiem na kanał Orange Sport, bo zazwyczaj oglądam Eurosport, Eurosport 2, TVP Sport czy Extreme :D. Wypowiadał się tam taki pan, Michał jakiś, nie pamiętam nazwiska.. Ten Michał wypowiadał się na temat piłki ręcznej i ogólnie na temat zmiany trenera polskiej kadry.. 
Powiedział on takie słowa, które ja w 100 % potwierdzam.. Powiedział, że nie ma lepszego trenera piłki ręcznej w Polsce. Bynajmniej on nie wyobraża sobie innego trenera. Mówił, że jest doświadczonym trenerem bo jak każdy wie, był kiedyś zawodnikiem klubowym i miał za sobą wiele występów meczowych.. I co jeszcze powiedział ?. Że jedynym trenerem jaki może być to jakiś trener zagraniczny. Lub ? Pozostaje jeszcze jedna sprawa. Godnym trenerem reprezentacji może być tylko i wyłącznie zawodnik, który skończył karierę. :)
Także, cieszę się że trafiłam w tym momencie na ten kanał ;)


Z innej beczki :

.  Dzisiaj Justynka Kowalczyk była 2 i odzyskała żółtą koszulkę Marit :)
Kamil Stoch pierwszy ! :). 131,5 m za nim był Gregor ;)


Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz