piątek, 27 stycznia 2012

Witam ponownie ;d.
Postanowiłam opisać mój sen, związany z piłkarzem ręcznym a dokładnie z Bartkiem Jaszką ( Angela, może to jakaś wskazówka ;dd ).
Sen nie był najdłuższy lD niestety ;( mógł trwać dłużej niestety zadzwonił budzik xD.

rozgrywa się to ogólnie na 18-nastce mojego brata który miał ją chyba 3 lata temu ;D

... Stojąc w drzwiach remizy i witając się ze znajomymi zauważyłam, kolegę z gimnazjum, z trzeciej klasy i przywitałam się z nim ( nie wiem skąd wziął się na tym przyjęciu ;D ) zobaczyłam, że za nim idzie mężczyzna i to był Bartek Jaszka. !! :D
Rozmawiałam z nim na różne tematy oczywiście o piłce ręcznej. ;) 
Wydawał sie miły więc poprosiłam go o kilka fotek a tu nagle..

BUDZIK ;/.

Ale sen był  ;).

Pozdrawiam wszystkich czytających naszego bloga, kuzynkę Angeli, Izę i jeszcze jedną dziewczynę z zapytaj o nicku KINX ;D.. Natalkę pozdrawiam ( dobre miaałaś kanapki w szkole bejbe <3 ), i koleżanki na mnie obrażone ;) Do pozdrowień muszę dodać naszą stałą czytelniczkę Bachę(Kiełku<3);*

1 komentarz: