wtorek, 31 stycznia 2012


HEJ!:D
Dzisiaj dzień dla mnie super:D Są wyniki konkursu związanego z regionem Świętokrzyskim i Vive Targi Kielce;D każdy otrzymuję bilet kto wziął udział na mecz!:D
Ja zajęłam w sumie 5miejsce na 12;D Dostaje gażdżety jutro mają wysłać;) Jestem bardzo zadowolona! A wy braliście udział? Zajęliście któreś miejsce?:D Jeżeli będziecie chcieli to umieszczę tutaj swoje wypociny:D
-Angelika;*  
p.s. ja do Kielc mam prawie 500km więc nie pojadę może gdyby były ferie? Ale ja już jestem po:( Jeszcze nie jeden mecz przed nami;*


Aneta ( ja ) nie mam nawet wyróżnienia ale za to mam przynajmniej bilet na mecz.. czy do Kielc jest daleko ? Już wam powiem.. 224 km. ;/. Zobaczymy czy pojadę .. Dam znać :D

1 komentarz:

  1. no ja też mam sam bilet ;/
    baardzo bym chciała jechać na mecz, ale rodzice mnie nie puszczą ;(

    OdpowiedzUsuń