wtorek, 31 stycznia 2012

Hej:)
No to Anetka napisała o sobie to teraz czas na mnie.
Nazywam się Angelika Pa..... urodziłam się 31lipca 1996roku.
Uwielbiam czytać książki(na podstawie życia innych), słuchać muzyki. Kocham oglądać mecze piłki ręcznej naszych mistrzów!:) Wierzę, że nie raz wygrają nie jedne mistrzostwa mam nadzieję, że z trenerem Bogdanem:). Uwielbiam pisać z Anetą;), rozmawiać i pisać z Bachą(dziękuję Tobie Aneta za pisanie i wszystko, Tobie Kiełku za wszystko i te nasze rozmowy fantazyjne haha Inaki!:D).
Lubię spędzać czas z moją klasą 3D Nie wiem jak sobie bez WAS poradzę dalej. Uwielbiam marudzić mamie(:D) o piłce ręcznej. Lubię pisać różne opowiadania bądź prace na Polski lub na konkursy(chociaż dopiero jestem po 1:)). Na pewno będę uwielbiać jeździć na mecze z Bachą oraz Anetą!. Oraz mam nadzieję, że moje plany się spełnią i Beaty co do Kielc:D.(nie ukrywam tego, że nie przepadam za miejscowością w której mieszkam) Lubię także tu pisać i patrzyć jak wejścia na tę stronę rosną! Bardzo mnie to cieszy.


Pozdrowienia dla wszystkich CZYTELNIKÓW oraz KIBICÓW PIŁKI RĘCZNEJ!

Angelika;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz