środa, 25 stycznia 2012

Jestem jestem:)

Niestety nie gramy o medale;) Miejmy nadzieję, że Serbia wygra właśnie trwający mecz to będziemy mieć szanse o kwalifikację do MŚ 2013. Chłopaki są dzielne. Szkoda mi Pęta;(, bo kontuzja wygląda poważnie zwłaszcza po dzisiejszym meczu w ktorym kilka razy oberwało mu się nie tylko w kolano.
Dzidziuś o mało nie dostał kartki ale na szczęście dotrwał:) Trener Bogdan nie dostał dzisiaj żadnej kary ale wobec niego brzydko zachował się trener przeciwników. Widocznie nie posiada kultury osobistej. Duńczycy powinni postawić całej drużynie nie tylko 6-pak piwa, bo dzięki nam grają o medal nam się niestety nie udało.
Całe ME przebiegały w wielkimi emocjami. W niektórych meczach chłopaki mieli słabe połowy ale to jednak można im wybaczyć. Kontuzjowany jest także Kaczka(Mariusz Jurkiewicz) i nie zagrał w dzisiejszym meczu. Mam nadzieję, że chłopaki szybko dojdą do siebie. Dla wielu graczy ME to był debiut i spisali się bardzo dobrze;) Dzisiejszy mecz był dobry dla Wysza. No i mam nadzieję, że za rok zobaczymy ich w MŚ i tego im życzę bez kontuzji:) zapomniałabym wkońcu sędziowie byli bardzo dobrzy i każdy błąd wypatrzyli tak powinno być zawsze


Angela;*

p.s. muszę to zrobić. Dziękuję Aneta, że prowadzisz ze mną blog;)
Oraz Kiełku-Bacha dziękuję, że doszkalasz  mnie w sporcie(innym niż piłka ręczna) i że siedzisz ze mną, a raczej ja z Tobą do późna codziennie:)) za 3 lata jesteśmy w raju;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz