wtorek, 31 stycznia 2012

Wieczór dobry ^^ 
Dzisiaj troszkę odbijamy od tematu i wchodzimy na temat nas, założycielek tego bloga ! :) Na prośbę jednej z czytelniczek, gdyż chciała się trochę więcej o nas dowiedzieć ;),

Aneta :
Aneta Justyna Pe. ;). urodziłam się 16.06.1998 r. ;). Co lubię ? lubię grać w siatkówkę i w piłkę ręczną, kocham oglądać ciekawe filmy, i mecze piłki ręcznej oraz skoki narciarskie i biegi, lubię przerwy na naszym szkolnym korytarzu i ławkę, na której na siłę chce się wcisnąć 40 osób ;).  Lubię czytać książki, szerokim łukiem omijając lektury. ;) Lubiłam spędzać czas z moimi byłymi przyjaciółkami ( tss.. ).. Kocham jeździć na nartach i działać na nerwy ludziom z otoczenia, xD. Kocham pisać sms-y, pisać na gg, przeglądać jak nasze wyświetlenia na blogu robią postępy ( ok.430 wyświetleń ), siedzieć na zapytaj..
 Kocham spędzać czas z rodziną a szczególnie z moimi starszymi braćmi ( tak jestem najmłodsza ). O nie jestem wzorową uczennicą,.. Jestem przeciętną dziewczyną. nikim niezwykłym ;D.

Chcecie coś jeszcze wiedzieć ? Piszcie w komentarzach ;)
Pozdrawiam ;* Aneta ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz