środa, 27 czerwca 2012

Przepraszam, przepraszam, że tak długo nie pisałam. Ale też nie wiem kiedy kolejny raz uda mi się napisać:). Życie jest takie ostatnio zagmatwane, że nie wiem kiedy tutaj będę:) Dziękuję Anetka, że jakoś trzymasz tzn nie jakoś a bardzo dobrze tego bloga;). Nie wiem od kiedy znów do kiedy nie będzie mnie w domu. To zależy ile w Klinice na Gastroenterologii mnie przytrzymają.
No i nie długo wakacje, chociaż ja się nie nachodziłam za dużo w czerwcu ale ważniejsze zdrowie nade wszystko. Bo ja ze zdrowiem zostanę do końca;)
Nie chcę tutaj pisać nie wiem jak o znajomych NOWYCH:D, o innych znajomych oraz o stanie mojego zdrowia, nie chcę Was zanudzać;).


Dziękuję Anetce;*!


Życzę Miłego początku WAKACJI!!! i całych wakacji:)


Trzymajcie za mnie kciuki, żebym dostała się na wybrany profil;)


Jak będę z powrotem odezwę się!:* Obiecuję, że się poprawie.


Ściskam WAS mocno!:D


-Angelika;*

2 komentarze: