wtorek, 5 czerwca 2012

Hej wszystkim :)
Czytałam właśnie na chyba interii czy na czymś, że Lars Christiansen zakończył właśnie karierę.. Darzyłam tego kolesia sympatią, lubiłam oglądać go w akcji ;)
w barwach drużyny narodowej rozegrał 338 meczów i zdobył 1503 bramki, czyli był cennym zawodnikiem,  podzielmy to może ;] 
wychodzi, że w jednym meczu strzelił 4,4467455621 bramki, czyli w zaokrągleniu, no cztery bramki na jeden mecz, całkiem nieźle przyznacie mi rację ;D


- Długo naradzałem się z rodziną i przyjaciółmi zanim podjąłem decyzję. Myślę, że nastąpiło to we właściwym momencie i nie ma żadnego związku z faktem niepowołania mnie do reprezentacji na igrzyska olimpijskie w Londynie - powiedział Lars Christiansen.


Napewno Dania jest mu wdzięczna za tyle lat gry. :)








~ Anetka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz