środa, 13 czerwca 2012

Hej kochani ! :*

Co u was słychać? ja ogólnie jestem strasznie zagoniona, poprawki i to wszystko.. i tak wyjdę ze średnią 4.0. :|
Bartłomiej Tomczak, doznał kontuzji i nie zagra w Spodku :(. Biedulek ma szynę .. Trzymaj się Kopara, jesteśmy z tobą ;*.
Jejku, normalnie wszyscy mnie poganiają. ! Muszę spadać, ale jeszcze muszę napisać o pewnej sprawie ;)
Jak każdy, może nie każdy, ale kilka osób, wie, że zbliżają się moje urodzinki. :)
Z tej też okazji, od dziewczyn, której prawie nie znam, ale już wiem, że jest świetna, dostałam mały prezent :) Magda, strasznie ci dziękuję :*.
Nie wiem jak ci się odwdzięczę :*. Już niedługo wywieszam wszystko na ściany ! :) Dziękuję ci bardzo ;)
Anetka :*

6 komentarzy:

  1. Nie ma za co! :)
    jak już wywiesisz to wstaw zdjęcie. :)
    fajnie, że sprawiło Ci to radochę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja też bym chciała dostać taki prezent a nie jak co roku książke. ; p

    a i co do średniej to ja bym się cieszyła jakbym miała 4,0 ale niestety mam tylko 3,3. ; (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do Handball co do ostatniego pytania do mnie, tak można wiedzieć. Omdlewałam i miałam puls w pozycji leżącej powyżej 100 i okazało się, że zastawka mi się nie domyka

      Usuń
    2. o to mamy ten sam problem z sercem . ja mam słabą zastawkę i też się nie domyka a dowiedziałam się o tym jak zemdlałam trzy lata temu na zakończeniu podstawówki.. teraz to co pare miesięcy muszę jeździć do kardiologa..

      Usuń
    3. a co ile mdlałaś? Bierzesz jakieś leki? jak tak i nawet odpukać pomagają;D ja za 3 miesiące mam kontrole i zrobione będę miała badanie Holter, a ty jakieś masz powtarzane? u mnie pani doktor która mnie prowadziła mówiła że tez to ma

      Usuń
    4. leków nie brałam ( tylko musiałam magnez i witaminy )bo zemdlałam tylko dwa razy ale jak ćwiczyłam na wf albo biegałam strasznie słabo mi się robiło. po pierwszym zemdleniu musiałam do różnych lekarzy jeździć i dopiero u kardiologa okazało się dlaczego tak ma. Holtera miałam dwa razy i chyba w te wakacje też bd miała. i za każdym razem jak mam wizytę to musze mieć EKG robione.

      Usuń