sobota, 2 czerwca 2012

Hej skarbeńki ! <3
Może wy za mną tak nie tęskniliście jak ja za wami, ale naprawdę jestem strasznie zagoniona. :/
tu jakieś poprawki, tu wycieczki: serio, ten tydzień był masakryczny ! od pon-śr. byłam w Toruniu na wycieczce, czwartek kino z okazji dnia dziecka, piątek Rabkoland ; tu jakaś wojna z byłym...
Przepraszam was ! <3
Angel, sie rozpisała dzięki, że wytrzymujesz ! <3


no więc ;)
Manuel Strlek jest pełen optymizmu, i uważa, że jego pobyt w Vive wypali ;). tak, ja też się cieszę , naprawdę cenny zawodnik . :) Nie mogę się doczekać jak zobaczę go z naszymi chłopakami w grze ! :D
Manuel mówił też, że Polki są bardzo ładne ;D


dobra, musze kończyć.. paa;*
pozdrawiam - Aneta ;D

1 komentarz:

  1. ja też chce na wycieczkę paro dniową !! ; p

    ale niestety po trzech dniach w Warszawie nie będzie paro dniowych już tylko na jeden dzień do Wałbrzycha. ; ))

    a ja ostatnie tygodnie to wgl luzy - jeden dzień Wrocław , wcześniej teatr , tu dzień sportu .. ale musze zacząć poprawiać biolcę bo jestem zagrożona. ; (

    OdpowiedzUsuń