środa, 4 lipca 2012

Hejka ;3

Hej wszystkim :)
Co słychać u was ? Ja tak strasznie się nudzę więc piszę ;). 
Zauważyłam, że mamy blog o kadrze Polskiej Piłki Ręcznej aczkolwiek piszemy też o Vive, pasuje wam ? :)
O zaczyna padać ;] chyba kolejna burza idzie.. ciesze się w sumie ;D 
o kolejne rysunki mam dla was :)



A to rysunek również utalentowanej osoby o imieniu Magda ! :) o i jeszcze niedługo wstawiam notkę na temat prezentów urodzinowych, które właśnie od niej dostałam, co prawda jeszcze nie powiesiłam tych plakatów ale zrobię to niebawem :). Czekajcie na tą notkę, a Madzi poraz kolejny niezmiernie dziękuję <3


a to prześliczny rysunek Ani, która ciągle się wypiera, że ma talent, a ma :) 

~ Anetka <3

16 komentarzy:

  1. wy dwie się ciągle wypieracie. ty Aneta że nie jesteś śliczna a Ania że talentu nie ma. Obie nie macie racji. !

    Bd wam powtarzać do upadłego :
    Aneta jesteś śliczna ! ; )
    Ania masz zajebisty talent ! ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A weź proszę cie ♥ tak cię kocham a ty takie głupoty pieprzysz ♥

      Usuń
    2. ja tylko mówię prawdę kochana ! ♥

      Usuń
    3. Ty też jesteś śliczna i też mówię prawdę ;) ♥

      Usuń
    4. O nie z tym się już nie zgodzę bo ja ładna nie jestem ! ; p

      Usuń
    5. oj jak byś mnie zobaczyła na żywo to od razu byś wiedziała że się mylisz ; p

      Usuń
    6. Zobacze cie kiedyś normalnie tyle fot sobie razem na cykamy, że wymięknie nie wiem kto, moja koleżanka która wstawia po 100 zdjęć dziennie . ♥ :D

      Usuń
    7. hooo sii, idź spać ;D

      Usuń
  2. Haha ja i talent ♥ Dobra dobra :D ♥ A Anetka jest przepiękna !!! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhahah Aniu, kochanie przepraszam ale wiesz, już ci się myli ♥

      Usuń
    2. Jesteś śliczna a powiem Ci dlaczego : JESTEŚ DZIOBATYM KONIKIEM A DZIOBATE KONIKI SĄ WYKURWIŚCIE PIĘKNE I MAJĄ W CHUJ ZAJEBISTE CHARAKTERY . ♥♥♥ A ja kocham w chuj wykurwiste dziobate koniki co udowodniłam ci rysunkiem z dziobatym konikiem ♥

      Usuń
    3. piękny tekst bejbe, ale ja nadal wiem swoje. Kocham was ! ♥ ♥ ♥

      Usuń
    4. Sraj się dziobaty koniku nie znasz się jesteś głupią idiotką ,ale i tak Cie kocham ♥

      Usuń