poniedziałek, 2 lipca 2012

Ania ;3

hej, ponownie ;D.
Przeglądałam fejsa i zatrzymałam oko na bohomazach przyjaciółki internetowej Ani :D.
Czyż ta dziewczyna nie ma talentu ?! Kłóci się ze mną, że nie ma. ;) A tak ślicznie rysuje ;)


Pozwoliła mi wkleić kilka prac, także prosze :)


















Ania jest strasznie kochana, cieszę się, że poznałam was dziewczynki :*. Dominikę, Dominikę, Beatę, Wiktorię, Anię, Magdę <3, Angelikę oczywiście, Julię, Agatę, Kingę, Zuzę, Izeę i wszystkich ;).


Dziękuję wam strasznie ! <3

8 komentarzy:

  1. ja też się cieszę że was poznałam. w końcu są ludzie z którymi można podzielić się swoją pasją ♥

    kocham was. ; ))

    Dominika. ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się cieszę mordy że Was mam ♥♥♥ Mam wreszcie osoby z którymi mam wspólną pasję ♥ KochamKochamKocham ♥

    Ania beztalencie :* :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥♥♥ Dziobaty konik ♥♥♥♥

      Usuń
    2. najbardziej utalentowana dziew♥czyna pod słońcem <3

      Usuń
    3. No chyba nie ♥ Idź spać kochanie bo pierdolisz ♥

      Usuń