wtorek, 17 lipca 2012

hej wszystkim ;)
co tam u was ? chciałam was strasznie przeprosić bo nie pisałam nic przez pewnie tydzień... ale byłam u cioci, ten wyjazd spadł tak nagle, a ja nawet nie miałam czasu wejść na fejsa i napisać Ani, Dominice, Izie, Julii, Dominice, Wiktorii, Magdzie czy komuś, że mnie nie będzie, ale wyszło tak, że cioci zepsuł się internet i nie mogłam szybko nawet notki wstawić że mnie nie będzie. i tak wyszło, przepraszam was bardzo... nawet nie wiem, co się dzieje w świecie handballu ! ;( weszłam tylko na chwilkę u kuzynki, bo za często nie siedzimy; brak czasu.. nie będę pisała do końca tego tygodnia, więc prosze was o wyrozumiałość, a dziewczyny z którymi utrzymuję kontakt o wybaczenie ;*
taka mała sprawka do  ANGELI :)
" skarbie, co w ogóle u ciebie ? ;( nic się nie odzywasz, piszę tu, bo tu napewno odczytasz.... napisz mi na fejsie albo na GG, bo nie wiem co się z tobą dzieje...tęsknię za naszymi długimi nocnymi rozmowami... ;*"
wiem, strasznie się zaniedbałam, ale jak wrócę do domu, to przeglądnę całe aktualności na fejsie, całe portale z piłką ręczną związane i wgl... obiecuję ;**

pozdrawiam wszystkich, Anetka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz